Educore Sınav Merkezi
Educore Ataşehir Brandium Residence Ofisinde sınav merkezi hizmetleri de akredite edilmiştir. Aşağıdaki sınavları merkezimizde alabilirsiniz. Sınavlara kayıt için aşağıdaki formu doldurmanız veya çağrı merkezimizle görüşmeniz gerekmektedir. Sınav Başvuru Formu Adınız* Soyadınız* Çalıştığınız Kurum* Adresiniz Şehir Email Adresiniz* Telefon Numaranız* Katılmak İstediğiniz Sınav* EDUCORE EĞİTİM DANIŞMANLIK DENETİM YAZILIM TİC.LTD.ŞTİ. Brandium Residence R2 Blok D:53 Dudullu Yolu […]
Read MoreDevOps Zirvesi Gerçekleştirildi
Yoğun bir katılımla zirvenin açılışı yapıldı ve ilk gün 10 farklı oturumda DevOps farklı açılardan ele alındı. Konu uzmanları ve sektörden uygulayıcıların sunumları ile DevOps farklı açılardan açıklandı ve tartışmaya açıldı. Günün kapanışında yapılan ve tüm sunumcuların katıldığı açık oturum ile tüm sorulara ayrıntılı şekilde cevap verilmeye çalışıldı. 2. ve 3.gün yapılan DevOps Temel Eğitimi […]
Read MoreITIL Eğitimlerimiz Artarak Devam Ediyor
29-30 Nisan 2017’de ITIL, Devops, Lean IT konularını kapsayan bir diğer grup eğitimimiz yapıldı. 17 kişilik bir danışman ve denetçi ekibe ITIL Temelleri ve Uygulamaları aktarıldı. Sonunda yapılan resmi Peoplecert sınavı ile eğitim tamamlandı.
Read MoreDevOps Zirvesi 10-12 Şubat 2017 İstanbul
DevOps alanında uzmanların buluşacağı ve tecrübelerini aktaracakları konferans ve eğitim oturumlarıyla dolu dolu bir zirve 10 Şubat’ta İstanbul’da başlıyor. 3 gün sürecek DevOps zirvesinde aşağıdaki başlıklar konu uzmanlarınca aktarılacak ve sektörden DevOps uygulayan kurumlar çeşitli konularda deneyimlerini paylaşacaklar. Detay bilgi ve kayıt için zirve web sitesini ziyaret edebilirsiniz : www.devopszirvesi.com DEVOPS KONFERANS İÇERİĞİ DEVOPS TEMELLERİ […]
Read MoreEducore Prince2 Akredite Eğitim Merkezi Oldu
03 Mart 2015 Tarihinde AXELOS ve Peoplecert yetkilendirmesi ve akreditasyonu ile Educore, Proje Yönetimi Eğitimlerinde Prince2 eğitim ve sınavlarını sunma yetkisini alarak akredite eğitim kataloğuna bir yenisini daha ekledi. PRINCE2 ( Projects IN Controlled Environment) kontrollü ortamlarda projeler anlamına gelen , patenti İngiliz Hükümeti ‘ ne ait olan süreç tabanlı bir proje yönetim yaklaşımıdır. […]
Read MoreISO 13485 Yazılım ve Otomasyon Çözümü
Overview ISO 13485 is an ISO Standard, published in 2003, that represents the requirements for a comprehensive management system for the design and manufacture of medical devices. It’s the quality management standard specifically designed for organizations that provide medical devices or related services to ensure that customer and regulatory requirements are consistently met. While it […]
Read MorePersonel Alımı ve İş Olanakları
Educore bünyesinde görevlendirilmek üzere personel alımı yapılacaktır. Açık pozisyonlara başvurmak için aşağıdaki formu doldurarak başvurunuzu gönderebilirsiniz. Pozisyon 1 : Yazılım Satış Sorumlusu Pozisyon 2 : Yazılım Danışmanı Pozisyon 3 : Proje Yönetim Uzmanı Pozisyon 4 : Ofis Sorumlusu ve Asistan Pozisyon 5 : Editör ve Analist
Read Moreİş Sürekliliği Raporumuz
Türkiye Bilişim Derneği’dne geçtiğimiz yıl 14.sü düzenlenen KAMU Bilgi İşlem Yöneticileri Birliği çalışmalarının üç konusundan biri de İş sürekliliği idi. Derneğimizin kıymetli daveti ile bu çalışma grubuna başkanlık görevine getirildim. 30 kişilik kalabalık bir grup ile verimli geçen düzenli toplantıların sonucunda keyifli ve verimli bir çalışma sonucu ortaya çıkartılmıştır. Çalışma grubumuz alt çalışma grupları oluşturarak […]
Read MoreITIL’da Süreç Yaklaşımı
ITIL’da Süreç Yaklaşımı Süreç klasik anlamda bir işin nasıl yapılacağı tarifinden ibaret değildir. Süreç genel tabiriyle girdileri çıktılara dönüştüren aktiviteler ve bu aktivitelerin yönetsel bileşenleridir. Bu aktivitelerin iş akışları , hangi altyapıyı, hangi kaynakları kullandığı, bu aktivitelerin performans hedefleri, üzerlerindeki riskler ve bütün süreçlerin birbirleriyle ilişkilerinin modellenebileceği bir süreç yönetimi IT servis yönetimi için önemlidir. […]
Read MoreITIL NEDİR? ITIL 4 NEDİR?
ITIL Nedir ? ITIL(Information Technologies Infrastructure Library- Bilgi Teknolojisi Altyapı Kütüphanesi ) sözlerinin baş harflerinden oluşmuş bir kısaltmadır. Bilgi Teknolojisi Altyapı Kütüphanesi olarak adlandırılır. ITIL servis yönetim metodolojisi, BT servislerini eksiksiz ve en iyi kalitede yönetmek için geliştirilmiştir. ITIL, servis yönetimini en iyi şekilde sürdürmek için kullanıcılarına rehberlik etmektedir. ITIL Servis yönetimi kavramlarını tanımlayan, servisleri en iyi şekilde sürdürmek […]
Read MoreBilgi Güvenliği Yönetim Sisteminde Yönetimin Sorumluğu
ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sisteminde Yönetimin Sorumluğu Yönetimin, ISO/IEC 27001 standardındaki Madde 5 ile uyumlu olarak; BGYS’nin kurulması, gerçekleştirilmesi, işletilmesi, izlenmesi ve gözden geçirilmesi, sürekliliğinin sağlanması ve iyileştirilmesinde üstlendiği prosesler ve faaliyetler için var olduğunu kanıtlaması önemlidir. Bilgi güvenlik politikasının tesisinden başlayarak, hedeflerin belirlenmesi, rollerin ve sorumlulukların verilmesi, bilgi güvenlik yönetiminin öneminin işe iletilmesi, […]
Read MoreISO 27001 BGYS Dokümantasyon Sistemi
ISO 27001 BGYS Dokümantasyon Sistemi BGYS’nin ISO/IEC 27001’in Madde 4.3’ünde belirtilen gereksinimlerle uyumlu belgelenmiş bir yönetim sistemi olması önemlidir. BGYS dokümantasyonu aşağıda belirtilen TS ISO/IEC 27001 gereksinimleri içermelidir: Madde 4.2.1 b)’de belirtilen zorunlu gereksinimle uyumlu BGYS politikası ve hedefleri, Madde 4.2.1 a)’da belirtilen zorunlu gereksinimle uyumlu BGYS kapsamı ve sınırları, BGYS’i destekleyen prosedürler ve kontroller, […]
Read MoreISO 27001 BGYS’NİN SÜRDÜRÜLMESİ VE GELİŞTİRİLMESİ
ISO 27001 BGYS’NİN SÜRDÜRÜLMESİ VE GELİŞTİRİLMESİ Önlem al aşaması için TS ISO/IEC 27001 Madde 4.2.4’de tanımlanan “-ecek”,”-acak” ifadeleri; kuruluşun Kontrol et aşaması’nda gerçekleştirdiği prosesleri izleyen BGYS’nin sürdürülmesi ve geliştirilmesi için uygun proses dizisine sahip olunması amacıyla tasarlanmıştır. Önlem al aşaması’ndaki izleme ve gözden geçirme süreçleri aşağıdaki adımları izler: a) Tanımlanan iyileştirmelerin gerçekleştirilmesi. “Kontrol aşaması”nda proseslerin izlenmesi ve gözden […]
Read More