Gerçekten basit olan BT Servis masası
BT ve diğer işletme işlevlerini, bulutta canlandırıcı, kullanımı kolay, yapılandırması kolay bir BT servis masası çözümü ile modernleştirin.
BT desteği için ihtiyacınız olan her şey
Tek bir platformdan çok kanallı destek
E-posta, self servis portalı, canlı sohbet, telefon, hatta bizzat yapılan başvurular gibi farklı kanallardan gelen destek taleplerini çözüme ulaştırın.
Hizmet masanızdaki tüm olayları kolayca takip edin, çözüm süresini kısaltın ve HSA’lar dâhilinde benzersiz bir hizmet sunun.

Genel bakış panosundan fikirler edinin
Panodan tek bakışta tüm destek taleplerini görün ve ilerleme durumlarını takip edin.
Ekibinizle tek bir ekrandan iş birliği yapın ve kimin hangi destek talebi üzerinde çalıştığını, talebin önceliğini ve durumunu öğrenin.

Akıllı otomasyon ile destek taleplerini atayın ve sınıflandırın
Destek taleplerini, doğru temsilcilere veya gruplara otomatik olarak atayın ve üst seviyeye yönlendirin; bunları etki ve aciliyete göre önceliklendirin, ilişkilerle bağımlılıkları eşleştirin ve tekrar eden görevleri destek talebi olarak planlayın.
Herkesi durumdan haberdar etmek amacıyla otomatik bildirimler ve uyarılar göndermek için tetikleme koşullarını önceden tanımlayın.

Self servis ile çalışanları güçlendirin
Kullanıcıların destek talebinde bulunmadan önce, bilgi tabanından çözümleri kendi başlarına bulabilmelerini ve doğrudan destek portalından destek talebi açabilmelerini sağlayarak temsilcilerin iş yükünü azaltın.
Çalışanlarınızın kendi kendilerine yardım edebilmelerini ve destek talebindeki gelişmeleri portaldan kolayca takip edebilmelerini sağlayın.

Bir araya gelin ve destek taleplerini tartışın
Takım arkadaşlarınızı @ simgesiyle kendilerinden bahsederek tartışmaya dâhil edin! Araçlar arasında ileri-geri dolaşmak zorunda kalmadan destek talebi üzerinde birlikte çalışın. Ekip Toplantısı, konuyla ilgili daha fazla içerik sunmak, sağlamak amacıyla, destek talebi penceresine konumlandırılmıştır.

Görüşmelerinizi takip edin
Ekip Toplantısı ile tüm görüşmeleriniz tek bir yerde bulunur ve hepsi kaydedilir. Destek talebini daha hızlı bir şekilde anlamak için bir mesajı yanıtlayın ve hemen görüşmeye geri dönün.

Destek talebi bilgilerini öne çıkartın
Bir destek talebinin belirli parçalarını öne çıkartın ve bir ekip arkadaşı veya temsilciler grubuyla tartışın. Böylece tüm görüşmeyi okumak zorunda kalmaksızın daha hızlı bir şekilde yanıt verebilirler.

Basit bir otomasyon ile problemleri çözün
Belirli koşulları önceden belirleyerek, bir problem çözüldüğünde, problemle ilişkili olayları kolayca kapatın, durumunu değiştirin veya bunlarla ilgili kişilerle iletişime geçin.

Temel neden analizi ile görünürlük sağlayın
Bir temel neden analizi yapın ve ilerleyişini izlemek için etkisini, belirtisini ve nihai veya geçici çözümünü portala kaydedin.
Hızlı bir analiz gerçekleştirmek için hizmet masasında probleme yol açan olayların zaman çizelgesini inceleyin.

Bilinen hata veri tabanı ile şeffaflığı artırın
Problemleri mevcut olaylarla, değişikliklerle veya sürümlerle ilişkilendirin ve sistemin hizmet dışı kalacağı veya hizmette kesintilerin yaşanacağı süreleri önceden planlayın.
Temsilcilerin destek talepleri için gerekli bilgiye sahip olmalarını sağlarken; çözümde gereksiz işlemleri engellemek için gerekli düzeltmeyi yaparken, problemleri bilinen hata olarak işaretleyin.

Geçici ve nihai çözümlerle olayları engelleyin
Sorunlara kolayca yeni çözümler üretin ve kolayca atıfta bulunabilmek için geçici çözümlerin linklerini ekleyin – üstelik hepsini tek bir pencereden yapın.

Gereksiz ve manüel eylemleri en aza indirin
Temsilcilere ve son kullanıcılara bir değişiklikle ilgili herhangi bir olay hakkında gönderilen bildirimleri ve değişiklik onaylarını otomatikleştirin.

Değişiklik Takvimi ile günlük görevleri yönetin
Kolay planlama için diğer temsilcilerin takvimlerini görebilme özelliği ile birlikte, o gün için planlanmış ve bir temsilcinin takvimine otomatik olarak eklenen tüm görev ve değişiklikleri görüntüleyin.

Onayları kolayca kontrol edin
Onay hiyerarşisi oluşturun, Değişiklik Danışma Kurulu’nu bilgilendirin ve kurulun tavsiyeleri ve yorumlarına göre değişiklikleri portal üzerinden onaylayın veya reddedin.

Sürüm sonrası incelemesinden içgörüler
Uygulama sonrasında değişiklikleri izleyin, değişiklikleri kullanıma sunma sürecini ve etkisini incelemek ve süreci sürekli iyileştirmek için notlar ekleyin.

Görünürlük için duyuruları planlayın
Sürümün başlangıç ve bitiş zamanları ile birlikte uygulamaya almadan önce inşa ve test planları oluşturun ve hizmet kesintilerini en aza indirmek için duyuruları önceden planlayın.

Entegre modüllerle riski azaltın
Bağımlılıkları ve ilişkileri olaylar, problemler ve değişiklikler ile eşleyin ve risklerden kaçınmak için planlı sürümleri kolayca takip edin.

Çoklu hizmet seviyesi hedefleri
Ekibinizin ihtiyaçlarına uygun olacak şekilde çoklu HSA politikaları oluşturun ve çalışanlara sunduğunuz hizmet hakkındaki beklentileri belirleyin.
Farklı kriterlere – kaynak, tür, grup veya destek talebi önceliği gibi – göre görev bitiş sürelerini belirleyin ve sorunların zamanında çözülmesini sağlayın.

HSA ihlallerini otomasyon ile yönetin
Destek taleplerini otomatik olarak bir üst seviyeye yönlendirin veya destek talebi önceliklerinize uygun olarak otomasyon kurallarını önceden belirleyerek HSA ihlalleri hakkında bildirimler gönderin.
HSA’ya kıyasla performansınızı takip ederek hizmet sunumunuz hakkında ayrıntılı bilgi alın.

Küresel ekipler için HSA’lar belirleyin
Bulundukları iş merkezlerine göre hizmet seviyesi hedefleri belirleyerek farklı zaman dilimlerinde ve iş saatlerinde çalışan ekipleri destekleyin.
Hizmet masasının kesintisiz bir şekilde işlemesi için, farklı saatleri doğru gruplara kolayca atayın ve küresel tatil listesine göre ekiplerin çalışma takvimlerini düzenleyin.

BT ihtiyaçlarınız için portalda alışveriş yapın
Çalışanlarınızın, portaldan ihtiyaç duydukları hizmetleri belirlemelerini ve bunların tamamını almalarını sağlayın. Talep karşılama sürecini otomatikleştirip basitleştirin ve hataları ortadan kaldırın.
Kullanıcı dostu hizmet kataloğu ile farklı departmanlar için birçok hizmet sunun ve kullanıcıların kısa sürede talepte bulunabilmelerini ve talepleri alabilmelerini sağlayın.

Otomatik atama ve onaya gönderme
Taleplerin temsilcilere atanmasını otomatikleştirin ve talepleri zamanında karşılamak için kendi onay iş akışlarınızı oluşturun.
Hizmetlerin kullanılabilirliğini çalışanların rollerine göre otomatik olarak belirleyerek geçersiz talepleri ve gereksiz e-posta mesajlarını ortadan kaldırın.

Hizmetlerin mevcudiyeti hakkında iç görüler
Katalog ile hizmetlerin mevcut olup olmadığını öğrenin ve talep anında herhangi bir öğe mevcut değilse bundan haberdar olun. Çalışanların geçici ihtiyaçlar için öğeleri ödünç almalarına olanak sağlayın.
Hizmet kataloğundan edineceğiniz iç görülerle satın alma planı yapın veya departmanlara kaynak aktarın.

Hizmet kataloğu ile yeniden markalaştırma
Hizmet kataloğunu, markalaştırma politikalarınıza uygun bir şekilde özelleştirin ve alanları farklı departmanlara veya ekiplere göre kolayca yapılandırın.
Hiçbir yardım almadan hizmet kataloğunu kolayca kurun.

Kullanıcıları bilgi ile güçlendirin
Sorunların ve olayların çözümlerini içeren, hem teknisyenler hem de çalışanların kullanabileceği kapsamlı bir bilgi tabanı oluşturun.
Çalışanlar, self servis portalından basit bir arama yaparak, bir teknisyenin kendileri ile ilgilenmesini beklemeden, sorunlarının çözümünü kendi başlarına bulabilirler.

Destek taleplerini akıllı önerilerle azaltın
Çalışanlar bir destek talebi oluşturmadan önce sorunlara proaktif bir şekilde çözüm öneren otomatik öneri özelliğini etkinleştirerek destek talebi sayısını azaltın.
Akıllı öneri özelliği aynı zamanda teknisyenlerin de tek bir tıklama ile destek talebi yanıtlarına iliştirilebilecek çözümlere kolayca ulaşabilmelerini sağlar.

Geçici ve kalıcı çözümlerle sorun çözümünü hızlandırın
Bir olaya veya soruna kalıcı bir çözüm bulunana kadar geçici bir çözüm bularak, bir sorunun yaratacağı etkiyi minimuma indirin.
Sorunun kaynağı belirlendiğinde, kalıcı çözümlerle sorunları çok daha hızlı bir şekilde ortadan kaldırın.

Çalışanların kendi başlarına destek talebinde bulunmalarını sağlayın
Çalışanlarınızın doğrudan destek portalından destek talebi açarak kendilerine yardımcı olmalarını sağlayın ve destek talebinin ilerlemesini takip edebilmelerine izin verin.

Bilgi parmaklarınızın ucunda
Akıllı Öneriler ile kullanıcıların destek talebi oluşturmadan önce bilgi tabanından çözüm bulmalarını sağlayarak temsilcilerin iş yükünü azaltın.

Hizmet talebinde bulunmak için bir portal
Çalışanlarınızın hizmet kataloğundan ihtiyaç duydukları hizmetleri belirleyip, bu hizmetleri tam olarak almalarını sağlayın. Talepleri yerine getirme sürecini otomatikleştirip basitleştirin ve hataları azaltın.
Kullanıcı dostu hizmet kataloğu ile farklı departmanlar için birçok hizmet sunun ve kullanıcıların çok kısa süre içerisinde talepte bulunup talep alabilmelerini sağlayın.

Portalı A’dan Z’ye özelleştirin
Hizmet masasındaki kapsamlı özelleştirme yetenekleri ile self servis portalınızın istediğiniz gibi görünüp işlemesini sağlayın.
Portalınızı marka politikalarınıza uygun bir şekilde yapılandırarak daha fazla self servis kullanımını teşvik edin.

İş akış otomatını kullanarak dâhili süreçleri otomatikleştirin
İş akış otomatı ile destek taleplerini doğru temsilcilere veya gruplara otomatik olarak atayın, çok aşamalı onaylar tanımlayın ve seyahat masası onayları, çalışanın işe başlaması gibi süreçleri otomatikleştirin. Basit sürükle-bırak ara yüzümüz ve ezber bozan iş akışlarımız hemen işe koyulmanız için tasarlandı.

Problemleri, değişiklikleri ve sürümleri otomatikleştirin
Senaryo Otomasyonu veya Observer ile gerek olay gerekse problem, değişiklik veya sürüm gibi farklı modüllerde ihtiyaç oldukça görevleri ve eylemleri gerçekleştirmek için kendi tetikleme kurallarınızı belirleyin.

HSA ihlallerini otomasyon ile yönetin
Destek talebi önceliklerinize uygun otomasyon kurallarını önceden belirleyerek destek taleplerini otomatik olarak bir üst seviyeye yönlendirin veya HSA ihlalleri hakkında bildirimler gönderin.
Performansınızı HSA’lara göre takip ederek verdiğiniz hizmet hakkında ayrıntılı bilgi sahibi olun.

Talepleri otomatik olarak atayın ve onaya gönderin
Talepler için temsilci atamasını otomatikleştirin ve talepleri zamanında yerine getirmek için iş akış otomatını kullanarak kendi onay iş akışlarınızı oluşturun.
Hizmet masasındaki farklı modüllerde gerçekleşen tüm onay iş akışlarını otomatikleştirerek hiçbir değişikliği veya olayı kaçırmayın.

Hizmet masasındaki tüm olayları izleyin
Hizmet masasındaki tüm destek taleplerini izlemek için bir otomasyon özelliği olan Supervisor ile kendi kurallarınızı oluşturun.
Bekleyen yanıtlar ve zamanı geçen destek taleplerinin bir üst seviyeye yönlendirilmesi gibi sorunları takip edin ve her saat başı çalıştırarak dar boğazları bertaraf edin.

Planlamadan uygulamaya kadar projeleri başarıyla hayata geçirin
Sıfırdan ve hatta destek talepleri veya değişikliklerden yeni projeler oluşturma olanağı ile tüm BT projelerinizi hizmet masasından planlayın. Birçok destek talebini, değişikliği ve hatta varlığı projelerle ilişkilendirirken, başlangıçtan sonuçlanma aşamasına kadar bu projeleri önceliklendirin, yönetin ve takip edin.

Kolayca atamak için projeleri çok aşamalı görevlere bölün
Görev yönetimi, projeleri bireysel proje sahiplerine ve hatta – hizmet masası ekibinin dışındakilere veya sınırlı becerilere sahip bir temsilciyi projeye eklemek istiyorsanız – iş birlikçilerine kolayca atanabilecek görevlere ve alt görevlere bölünebilmesine olanak sağlar.
Kimin ne üzerinde çalıştığını takip edin ve bir görevin, ancak ve ancak tüm ilgili alt görevlerinin başarıyla yerine getirilmesi durumunda tamamlanmasını sağlayın. Farklı bitiş süreleri yerine, tek bir bitiş süresine yönelik olarak, ekip halinde birlikte daha iyi çalışın.

Projenin durumunu tam olarak görün
Freshservice’te gerçek zamanlı proje kontrol paneli, projeleri başlangıçtan bitişe kadar tek bir bakışta takip edebilmenizi sağlar. Tek bir pencereden ihtiyaç duyduğunuz tüm ayrıntıları kolayca görebilirsiniz – proje bilgileri, projenin sahibi, tamamlanma yüzdesi ve uygulamaya almak için belirlenen tarih gibi.
Bir projede gerçekleşen her şeyi kaydedip takip eden faaliyet günlüğü ile ilerlemeyi ayrıntılı bir şekilde izleyin. Projenin ne kadar ilerlediğini görmenizi sağlayan takip göstergesi ile bitiş süresi ihlallerinden haberdar olun.

Ekipler arasında iş birliği ve beyin fırtınası yapın ve içerik paylaşın
Herkesi olan bitenden haberdar etmek için bir proje ve onunla ilgili görevler hakkında karşılıklı konuşmalar yapın veya projeye yorum ekleyin ve ekipteki herkesin fikirlerinden yararlanın.
Daha fazla içerik sağlamak için, projeye dosyalar veya linkler ekleyin – araştırmalar, ürün gereklilik belgeleri veya herhangi bir konu hakkında notlar gibi.

Bağlantılı destek taleplerine, değişikliklere ve varlıklara hâkim olun
Bir projeyle bağlantılı tüm destek taleplerinizi, değişiklikleri ve varlıklarınızı hizmet masanızdan tek bir sistem içerisinde takip edin ve yönetin. Entegre modüllerle projeleri daha iyi planlayın ve tüm bağımlılıklarını ve ilişkilerini portalınızın tek bir penceresinden yönetin.
Kendilerini ilgilendiren olayları daha iyi görebilmeleri sayesinde, tüm paydaşlar projenin işletmeye olan etkisini görebilirler – daha net bir görüntü sağlamak daha bilinçli kararlar alınmasına ve işletme amaçlarına göre düzenleme yapılmasına yardımcı olur.
