Hizmet Yönetimi Otomasyonu
Hizmet sektöründeki kurumlar ve kurumların hizmet birimleri için Dünya’da 20.000’den fazla kurumun kullandığı Manage Engine Service Desk Plus ürünü maliyet etkin, hızlı, kolay ve esnek bir çözüm olarak Educore’un önerdiği çözümler arasında liste başında yer almaktadır. ITIL süreçlerini otomatize etmek ve bir yazılım üzerinde süreçleri yaşar kılmanın yolu ITIL uyumlu bir çözüm gerektirir. ITIL 2011 süreçlerinden 16 tanesini simüle edebileceğiniz Manage Engine Service Desk Plus ürünü ve bu ürünü destekleyen OpManager, AppManager ve Desktop Central ürünlerini Educore önermekte , mühendislik hizmetlerini sunmakta ve süreç uyarlama danışmanlığı ve eğitimlerini sunmaktadır.
Kurum içi hizmet sunan iş birimleri ve özellikle Bilgi Teknolojileri birimleri için bir çözüm olmasının yanısıra , kurum dışına hizmet sunan ve bundan gelir elde eden kurumların da ihtiyaçlarına yönelik iki boyutlu bir çözüm olan Service Desk Plus kendi içinde 3 farklı seviyede fonksiyonalite sunmaktadır.
Hizmet sektöründeki kurumlar için çok sayıda müşterinin konfigürasyonu, yardım masası, farklı bilgi bankaları bulunması önemli bir problemdir. Günümüzde hızla yaygınlaşan dış kaynak kullanımı ile birlikte yönetilen servisler yaklaşımı ile bilgi teknoloji hizmetlerini kurum dışına yönetimi ile bitlikte taşere etme yaklaşımı yaygınlaşmıştır. Bu aşamada çok sayıda müşterinin tek yazılım üzerinde takibi ve çoklu uç kullanıcıların farklı arayüzlerden tek uygulamaya erişimi ile hizmetin otomasyonu önemli bir ihtiyaç halini almıştır. Bu konuda uygun bir çözüm olarak Dünya’da 20.000’den fazla firma tarafından kullanılan Manage Engine Service Desk Plus ürününün Managed Service Providers versiyonunu önermekteyiz.
Üç farklı sürümü bulunan SDP MSP’ye 595 USD’den başlayan fiyatlarla sahip olmak mümkündür. En gelişmiş ve ITIL uyumlu kurumsal sürümünde ise 5 teknisyen ve 250 cihaz için başlangıç paketi 3495 USd yıllık kira bedeli ile kullanılabilmektedir. Getirdiği fonksiyonalite, kurulum ve kullanım kolaylığı, 1/10 a varan düşük maliyetleri ile SDP MSP çözümü hizmet sektöründeki kurumlar için idel otomasyon çözümüdür. Kendi kurumunuza özel fiyat hesaplaması için teknisyen sayısı ve cihaz sayısına göre fiyat listelerini şu linkte görebilirsiniz. https://store.manageengine.com/service-desk-msp/ Manage Engine yetkili danışmanlık ve bayi kuruluşu olan Educore’dan özel fiyatlar ve devam etmekte olan kampanyalar hakkında bilgi isteyebilirsiniz. Canlı demo için hemen ürünü test edebileceğiniz şu adresi kullanabilirsiniz. http://demo.servicedeskplus.com/ Ayrıca yerinde kurulum ve demo için randevu alabilirsiniz. 1 hafta içinde ürünler test ortamlarınıza kurulumu yapılarak 30 gün süre ile kullanımınıza açılmaktadır.