Manage Engine Tek ITSM Platin Partneri Educore’dan ITSM Otomasyon Çözümü
ServiceDesk Plus isteklerinizi ve varlıklarınızı entegre ederek BT’nizi iyi bir şekilde yönetmenize yardımcı olur. En iyi ITIL uygulamalarını hayata geçirmenize ve BT hizmeti isteklerini daha hızlı çözmenize de yardım eder.
Service Desk Plus büyük ölçüde özelleştirilebilen, uygulaması kolay bir yardım masası yazılımıdır. Dünyada 10.000’den fazla BT yöneticisi, BT yardım masalarını ve varlıklarını yönetmek için Service Desk Plus’ı kullanıyor. Service Desk Plus 23 dilde hizmet verebiliyor.
Standart Yardım Masası Yazılımı
•Self-Servis Portalı
•Bilgi Bankası
•Birden Fazla Site Desteği
•SLA Yönetimi
•Yardım Masası Raporları
•IT Proje Yönetimi
Profosyonel Yardım Masası Yazılımı
•Yardım Masası Yönetimi
•Aracı Tabanlı Varlık Tarama
•Yazılım Varlık Yönetimi
•Varlık Envanter Raporları
•Satın alma ve Sözleşmeler Yönetimi
•Bilgi Teknolojileri Proje Yönetimi
Enterprise Yardım Masası Yazılımı
•Olay Yönetimi
•Envanter Yönetimi
•Sorun Yönetimi
•Hizmet Kataloğu
•Değişiklik Yönetimi
•CMDB
•IT Proje Yönetimi
Neden Service Desk Plus?
Olay Yönetimi;
Service Desk Plus’ın kapsamlı olay yönetimiyle, normal çalışmaya hızlı bir şekilde dönebilirsiniz. Olayları kolayca bildirir, hizmet düzeyi anlaşmasını yapılandırır, her olay kategorisi için otomasyon ve iş akışlarını ayarlar ve işletme üzerindeki olumsuz etkileri en aza indirirsiniz.
Değişiklik Yönetimi;
Service Desk Plus Değişiklik Yönetimi modülüyle, BT altyapınızdaki tüm değişiklikleri yapılandırılmış ve hızlı bir şekilde işleyebilirsiniz. Değişiklikleri kategorilere ayırma, CAB kurulumu ve iş akışı otomasyonu özelliklerini içerir.
Hizmet Kataloğu;
Sunduğunuz hizmetleri tanıtarak, BT’nizi görünür kılın, her hizmet kategorisinin iş akışını ve otomasyonunu yapılandırın ve bu hizmetleri anlaşılan süreler içinde sağlayın.
CMDB;
Tüm CI’larınızı tek bir veri havuzunda izleyip yönetebilirsiniz. CI’ların karşılıklı ilişkilerini ve bağımlılıklarını öğrenerek, varlıklarınızı daha görünür kılacak şekilde tasarlanmıştır.
Alım ve Sözleşme Yönetimi;
Service Desk Plus’ın Alım Emri ve Sözleşme Yönetimi modülü, bir alım emrinin tüm yaşam döngüsünü (oluşturulduğu noktadan onay süreçlerine, her alımın teslimi ve sözleşmesine kadar) kolaylaştırır ve BT harcamalarınızı organize etmenize yardımcı olur.
Raporlar;
ServiceDesk Plus’ın kolay ve şaşmaz raporlama modülleriyle ve etkileşimli kumanda panolarıyla, yardım masanızda olan biteni öğrenebilirsiniz.
Entegrasyon;
Service Desk Plus, izleme ve kullanıcı yönetim araçlarından API tabanlı entegrasyonlara kadar birçok platformla entegre olarak zaman ve kaynak tasarrufu sağlar.
Neden Educore ile Service Desk Plus Çözümü ?
Educore, Manage Engine’de “Tek Yetkili Implementasyon Partneri, Tek Platinum Partner ve En Çok Proje Yapan Partner” ödüllerini aldıktan sonra şimdi de Tek Yetkili Eğitim Merkezi oldu.
ManageEngine Eğitim Programları ürünlerin uygulanmasında ve kullanılmasında gerekli temel bilgileri ve yetenekleri kazandırmak için tasarlanmıştır.
Kuruma özel olarak düzenlediğimiz eğitimlerimizin tamamının broşürlerini aşağıda bulabilirsiniz:
- Service Desk Plus Eğitim Tanıtım Broşürü
- OPManager Eğitim Tanıtım Broşürü
- Support Center Plus Eğitim Tanıtım Broşürü
- Password Manager Eğitimi Tanıtım Broşürü
- OpStor Eğitimi Tanıtım Broşürü
- Net Flow Analyzer Eğitimi Tanıtım Broşürü
- Firewall Analyzer Eğitimi Tanıtım Broşürü
- EventLog Analyzer Eğitimi Tanıtım Broşürü
- Device Expert Eğitimi Tanıtım Broşürü
- Desktop Central Tanıtım Broşürü
- AssetExplorer Eğitimi Tanıtım Broşürü
- ApplicationsManager Eğitimi Tanıtım Broşürü
- ADManager Plus Eğitim Tanıtım Broşürü
Bu eğitimler ile ilgili ürün konusunda yönetici ve teknisyenlerin tüm ürün özelliklerini etkili bir şekilde kullanır hale gelmeleri amaçlanmaktadır.
Ürünlerin kurulmasından konfigürasyonuna, firmaya özgü içeriklerin tasarlanmasından bakım işlemlerine , bir ürün yöneticisi için gerekli bilgilerin uygulamalı olarak sunulduğu bu eğitimler başarılı bir implementasyon için ön koşuldur.