Educore Call Center ve Help Desk 444 2673 - 444 CORE
BAŞARI ÖYKÜLERİ ve REFERANSLAR
Türk KızılayıTüm BT ekibine 4 grup ITIL4 Foundation eğitimi sunulmuştur. (Nisan – Mayıs 2019)
AIRTIESITSM, ITAM danışmanlık, yazılım ve destek hizmetleri.
Sigorta Bilgi MerkeziSigorta Bilgi Merkezi, ITIL eğitimlerinde ve ITIL süreçleri çalışmasında Educore’u tercih etti. 40 Kişilik bir ekibe 2 ayrı...
DevOps ZirvesiDevOps alanında uzmanların buluştuğu ve tecrübelerini aktardıkları konferans ve eğitim oturumlarıyla dolu dolu bir zirve 10-12 Şubat’ta İstanbul’da...
Azersun’da Süreç Yönetimi ProjesiAzersun Süreç Yönetimi BPMN 2.0 Uygulamalı Eğitimi ve Danışmanlığı
Amerikan Hastanesi27-28 Mayıs 2017 tarihlerinde Amerikan Hastanesi ve Koç Üniversitesi Hastanesi IT personelleri için Help Desk Institute Technical Support Professional Eğitimi...
Kuveyt Türk BankasıKuvevt Türk Süreç Yönetimi Projesi ve Süreç Yönetimi, BPMN2.0 Eğitimleri
Educore’a Yılın Partneri Ödülü27 Nisan 2017’de İstanbul’da düzenlenen Manage Engine User Conference’da, Educore Manage Engine Yılın ITSM Partneri Ödülünü Aldı. Manage...