Sitede ara…
EĞİTİM TAKVİMİ
-
Blog Yazıları
- Türkiye Finans COBIT5 Foundation Eğitimi Düzenlendi.
- 154.Grup ITIL Foundation Eğitimi ve Sınavı Gerçekleştirildi.
- ITIL Zirvesi 2019 Gerçekleştirildi
- Kızılay BT Ekibi ITIL Eğitimleri Tamamlandı
- 152.Grup ITIL Foundation Eğitimi ve Sınavı Gerçekleştirildi.
- ITIL 4 Nedir?
- Garanti Bankası DevOps Eğitimleri Tamamlandı
- Tuborg ITIL Foundation Eğitimi Tamamlandı
- PRINCE2 Agile Nedir?
- PRINCE2 Nedir?
- DevOps Zirvesi 2019
- ITIL EXPERT Kursu Mezunlarını Verdi
- Kasım 2017 COBIT ve ITIL 139.Grup Eğitimleri Düzenlendi
- ITIL Foundation 138.Grup 21-22 Ekim Eğitimi Tamamlandı
- Educore Eğitim Kataloğu Yayında
- ITIL Eğitimi ve Sertifikası Neden Değerlidir?
- DevOps Fundamentals 7-8 Ekim Eğitimi Düzenlendi
- Azersun Holding BPMN2.0 Uygulamalı Eğitimleri Tamamlandı
- Süreç Mühendisliği Eylül 2017 Eğitimi ve Sınavı
- ITIL Foundation 23-24 Eylül 2017, 137. Açık Sınıf Eğitiminden Notlar
Bizi Takip Edin
Educore’un 20 yıllık bilgi teknolojileri yönetimi deneyimi ve birikimine dayanarak geliştirilen kapsamlı ITSM çözümü Servicecore ile tanışın. ITIL4 uyumlu kapsamlı servis yönetim çözümü Servicecore ile 16 ITIL sürecini dijitalleştirin.
Kullanımı kolay ve yapılandırması kolay çözümümüzle hizmet yönetimi sisteminizi modernleştirin.
Detaylar için Servicecore Web Sitesini Ziyaret Ediniz.
Hizmet Masası ve Etkileşim Yönetimi
Modern kullanıcı arayüzleri ve kusursuz kullanım konforu, servis masası uygulamaları için en iyi kullanıcı deneyimini sunmaktadır.
Servis masası etkileşimlerin yönetildiği birincil katmandır.
Olay Yönetimi
Tüm olayların kaydedildiği, kategorize edilidiği, önceliklendirildiği bu katmanda çözüm araştırma, görev yönetimi, çözüm uygulama, müşteri etkileşimi gibi fonksiyonlarla hızlıca olayarın giderilmesi otomatize edilmektedir.
Problem Yönetimi
Kullanımı kolay yönetim panellerimiz ile Problem Yönetimi sizin için çok kolay olacaktır.
İstek Yönetimi
Servicecore modern ve sezgisel kullanıcı arayüzü minimum düzeyde eğitim gerektirir veya hiç gerektirmez ve BT ve BT dışı ihtiyaçlara göre özelleştirilebilir. BT uzmanları için ITSM uzmanları tarafından tasarlanan kusursuz olay yönetimi deneyimi.
Değişiklik Yönetimi
Değişikliğin talep edildiği andan planlamaya, tavsiye ve onaylardan, implementasyona ve gözden geçirmeye.. tüm aşamaları içeren eksiksiz bir değişiklik yönetimi pratiği için geliştirilmiş modül..
Varlık Yönetimi
Kurumsal keşif yetenekleriyle tüm varlıkların yaşam döngüsünü yönetin. Varlık izleme sürecinizi bu modülle modernleştirin.
Olay, Problem, İstek, Değişiklik ve Konfigrasyon yönetimi süreçleriyle entegre olan bu modül ile varlıkları tüm süreçler boyunca takip edin.
Servis Katalog Yönetimi
Hızlı hizmet sunumu için önceden tanımlanmış hizmet yapıları ile süreçlerinizi kurumsallaştırın.
Bu modern katalog yönetim modülü ile hem servis hem de teknik katalogların yönetimi kolaydır.
Servis Seviye Yönetimi
Geliştiricilerimiz tarafından icat edilen kurumsal sınıf önceliklendirme kural motoru tarafından sağlanan yüksek düzeyde özelleştirilebilir ve gelişmiş SLA otomasyon yetenekleri.
Bilgi Yönetimi
Servis Bilgi Yönetim Sistemi, hem aracılar hem de kullanıcılar için çözümleri ve makaleleri bulmayı ve ilişkilendirmeyi kolaylaştırır.
Self Servis Portal
Kullanıcılarınız olaylarını, isteklerini, değişikliklerini, çözümleri, projelerini, varlıklarını ve destek ekiplerinizle olan tüm etkileşimlerini bu portal üzerinden takip edebilirler.
Servis Otomasyonu
Servis yönetimi görevlerini otomatikleştirin.
SARE- Service Automation Rules Engine olarak adlandırdığımız gelişmiş otomasyon motoruyla tüm servis yönetimi süreçlerini dijitalleştirin.
Servis Yönetim Panoları
Günümüzde her yönetici için gerekli olan modern ve özelleştirilebilir gösterge tabloları, her düzeydeki yöneticiye uzgörü sağlar.
Yönetim Paneli
Gelişmiş yönetim seçenekleri ile donatılmış yönetici panelinden tüm konfigürasyonları kendi başınıza kolayca yapabilirsiniz.
Modül detayları, lisanslama, fiyatlar ve makaleler için lütfen web sitemizi ziyaret ediniz.